W dniu 10 października 2025 r. wystąpiła awaria techniczna platformy zakupowej Zamawiającego, która mogła spowodować utrudnienia w dostępie do kont wykonawców, korespondencji oraz ofert złożonych w okresie od 13 sierpnia do 10 października 2025 r. Informujemy, że wszystkie oferty i wiadomości przesłane w tym czasie za pośrednictwem platformy zostały zachowane w bazie danych Zamawiającego. Wykonawcy, którzy rejestrowali się na platformie w tym okresie, mogą utracić dostęp do swoich kont i będą proszeni o ponowną rejestrację. Przepraszamy za powstałe niedogodności.

1. Plan na rok: 2025
Z dnia: 2025-10-13

2. Plan na rok: 2024
Z dnia: 2024-02-21

3. Plan na rok: 2023
Z dnia: 2022-11-10

4. Plan na rok: 2022
Z dnia: 2022-05-24

5. Plan na rok: 2021
Z dnia: 2022-05-05