W dniu 10 października 2025 r. wystąpiła awaria techniczna platformy zakupowej Zamawiającego, która mogła spowodować utrudnienia w dostępie do kont wykonawców, korespondencji oraz ofert złożonych w okresie od 13 sierpnia do 10 października 2025 r. Informujemy, że wszystkie oferty i wiadomości przesłane w tym czasie za pośrednictwem platformy zostały zachowane w bazie danych Zamawiającego. Wykonawcy, którzy rejestrowali się na platformie w tym okresie, mogą utracić dostęp do swoich kont i będą proszeni o ponowną rejestrację. Przepraszamy za powstałe niedogodności.

Postępowanie ZP/2501/31/19
Z dnia: 2019-03-14, Termin składania ofert: 2019-04-03 10:00

Dostawa materiałów medycznych dla Pracowni Hemodynamicznej


Części postępowania:
  • 1. Pakiet nr 1
  • 2. Pakiet nr 2
  • 3. Pakiet nr 3
  • 4. Pakiet nr 4
  • 5. Pakiet nr 5
  • 6. Pakiet nr 6
  • 7. Pakiet nr 7
  • 8. Pakiet nr 8
  • 9. Pakiet nr 9
  • 10. Pakiet nr 10
  • 11. Pakiet nr 11
  • 12. Pakiet nr 12
  • 13. Pakiet nr 13
  • 14. Pakiet nr 14
Załączniki: