W dniu 10 października 2025 r. wystąpiła awaria techniczna platformy zakupowej Zamawiającego, która mogła spowodować utrudnienia w dostępie do kont wykonawców, korespondencji oraz ofert złożonych w okresie od 13 sierpnia do 10 października 2025 r.
Informujemy, że wszystkie oferty i wiadomości przesłane w tym czasie za pośrednictwem platformy zostały zachowane w bazie danych Zamawiającego. Wykonawcy, którzy rejestrowali się na platformie w tym okresie, mogą utracić dostęp do swoich kont i będą proszeni o ponowną rejestrację.
Przepraszamy za powstałe niedogodności.
Postępowanie ZP/2501/38/25
Z dnia: 2025-05-12, Termin składania
ofert: 2025-05-27 10:00
Materiały ortopedyczne
Części postępowania:
1. Gwoździe
2. Płyty
3. Stabilizatory
4. Materiały medyczne do stabilizacji piersiowo- lędźwiowej kręgosłupa