W dniu 10 października 2025 r. wystąpiła awaria techniczna platformy zakupowej Zamawiającego, która mogła spowodować utrudnienia w dostępie do kont wykonawców, korespondencji oraz ofert złożonych w okresie od 13 sierpnia do 10 października 2025 r. Informujemy, że wszystkie oferty i wiadomości przesłane w tym czasie za pośrednictwem platformy zostały zachowane w bazie danych Zamawiającego. Wykonawcy, którzy rejestrowali się na platformie w tym okresie, mogą utracić dostęp do swoich kont i będą proszeni o ponowną rejestrację. Przepraszamy za powstałe niedogodności.

Postępowanie ZP/DT/63/20
Z dnia: 2020-07-15, Termin składania ofert: 2020-07-24 09:00

Dialog techniczny dotyczący dostawy rezonansu magnetycznego. /Termin składania wniosków o uczestnictwo w dialogu: 20.07.20 godz. 10:00 /Przewidywany termin złożenia propozycji ofertowych: 24.07.20 godz. 09:00


Części postępowania:
  • 1. Dialog techniczny dotyczący dostawy rezonansu magnetycznego