W dniu 10 października 2025 r. wystąpiła awaria techniczna platformy zakupowej Zamawiającego, która mogła spowodować utrudnienia w dostępie do kont wykonawców, korespondencji oraz ofert złożonych w okresie od 13 sierpnia do 10 października 2025 r. Informujemy, że wszystkie oferty i wiadomości przesłane w tym czasie za pośrednictwem platformy zostały zachowane w bazie danych Zamawiającego. Wykonawcy, którzy rejestrowali się na platformie w tym okresie, mogą utracić dostęp do swoich kont i będą proszeni o ponowną rejestrację. Przepraszamy za powstałe niedogodności.

Postępowanie ZP/2501/74.1/23
Z dnia: 2023-09-01, Termin składania ofert: 2023-09-18 10:00

Dostawa aparatury medycznej


Części postępowania:
  • 1. P.1 - Lampa szczelinowa
  • 2. P.2 - Videolaryngoskop z wyposażeniem
  • 3. P.3 - Wózek do resuscytacji krążeniowo oddechowej
  • 4. P.4 - Parawan do stołu wieszany RTG
  • 5. P.5 - Videolaryngoskop neonatologiczny