W dniu 10 października 2025 r. wystąpiła awaria techniczna platformy zakupowej Zamawiającego, która mogła spowodować utrudnienia w dostępie do kont wykonawców, korespondencji oraz ofert złożonych w okresie od 13 sierpnia do 10 października 2025 r. Informujemy, że wszystkie oferty i wiadomości przesłane w tym czasie za pośrednictwem platformy zostały zachowane w bazie danych Zamawiającego. Wykonawcy, którzy rejestrowali się na platformie w tym okresie, mogą utracić dostęp do swoich kont i będą proszeni o ponowną rejestrację. Przepraszamy za powstałe niedogodności.

Postępowanie ZP/2501/116/24
Z dnia: 2024-12-30, Termin składania ofert: 2025-01-21 10:00

Jednorazowy sprzęt medyczny (wszystkie oddziały)


Części postępowania:
  • 1. sprzęt do krwi
  • 2. igła
  • 3. maski anestetyczne
  • 4. maski z workiem
  • 5. ZGŁEBNIKI ŻOŁĄDKOWE
Załączniki: