W dniu 10 października 2025 r. wystąpiła awaria techniczna platformy zakupowej Zamawiającego, która mogła spowodować utrudnienia w dostępie do kont wykonawców, korespondencji oraz ofert złożonych w okresie od 13 sierpnia do 10 października 2025 r. Informujemy, że wszystkie oferty i wiadomości przesłane w tym czasie za pośrednictwem platformy zostały zachowane w bazie danych Zamawiającego. Wykonawcy, którzy rejestrowali się na platformie w tym okresie, mogą utracić dostęp do swoich kont i będą proszeni o ponowną rejestrację. Przepraszamy za powstałe niedogodności.

Postępowanie ZP/2501/60/21
Z dnia: 2021-06-11, Termin składania ofert: 2021-07-05 10:00

sprzęt jednorazowy do Pracowni Hemodynamicznej


Części postępowania:
  • 1. pakiet 1
  • 2. Pakiet 2
  • 3. Pakiet 3
  • 4. Pakiet 4
  • 5. Pakiet 5
  • 6. Pakiet 6
  • 7. Pakiet 7
  • 8. Pakiet 8
  • 9. Pakiet 9
  • 10. Pakiet 10
  • 11. Pakiet 11
  • 12. Pakiet 12
  • 13. Pakiet 13
  • 14. Pakiet 14
  • 15. Pakiet 15
  • 16. Pakiet 16
  • 17. Pakiet 17
  • 18. Pakiet 18
  • 19. Pakiet 19
  • 20. Pakiet 20
  • 21. Pakiet 21
Załączniki: