W dniu 10 października 2025 r. wystąpiła awaria techniczna platformy zakupowej Zamawiającego, która mogła spowodować utrudnienia w dostępie do kont wykonawców, korespondencji oraz ofert złożonych w okresie od 13 sierpnia do 10 października 2025 r.
Informujemy, że wszystkie oferty i wiadomości przesłane w tym czasie za pośrednictwem platformy zostały zachowane w bazie danych Zamawiającego. Wykonawcy, którzy rejestrowali się na platformie w tym okresie, mogą utracić dostęp do swoich kont i będą proszeni o ponowną rejestrację.
Przepraszamy za powstałe niedogodności.
Postępowanie ZP/2501/07/25
Z dnia: 2025-02-03, Termin składania
ofert: 2025-02-19 10:00
Leki i opatrunki
Części postępowania:
1. Ibuprofen
2. Levetiracetam
3. Antytoksyna
4. Opatrunki
5. Klomipramina
6. Iwabradyna
7. Dezynfekcja
8. Preparaty do dezynfekcji skóry i błon śluzowych pola operacyjnego