W dniu 10 października 2025 r. wystąpiła awaria techniczna platformy zakupowej Zamawiającego, która mogła spowodować utrudnienia w dostępie do kont wykonawców, korespondencji oraz ofert złożonych w okresie od 13 sierpnia do 10 października 2025 r. Informujemy, że wszystkie oferty i wiadomości przesłane w tym czasie za pośrednictwem platformy zostały zachowane w bazie danych Zamawiającego. Wykonawcy, którzy rejestrowali się na platformie w tym okresie, mogą utracić dostęp do swoich kont i będą proszeni o ponowną rejestrację. Przepraszamy za powstałe niedogodności.

Postępowanie ZP/2501/09/24
Z dnia: 2024-02-07, Termin składania ofert: 2024-02-29 10:00

Dostawa sprzętu jednorazowego


Części postępowania:
  • 1. P01 Przyrząd jednorazowego użytku
  • 2. P02 Drobny sprzęt medyczny
  • 3. P03 Sprzęt do infuzji dial a flow
  • 4. P04 Maski do tlenu z nebulizatorem
  • 5. P05 Sprzęt wspomagający oddychanie
  • 6. P06 Sprzęt no nakłuć