W dniu 10 października 2025 r. wystąpiła awaria techniczna platformy zakupowej Zamawiającego, która mogła spowodować utrudnienia w dostępie do kont wykonawców, korespondencji oraz ofert złożonych w okresie od 13 sierpnia do 10 października 2025 r. Informujemy, że wszystkie oferty i wiadomości przesłane w tym czasie za pośrednictwem platformy zostały zachowane w bazie danych Zamawiającego. Wykonawcy, którzy rejestrowali się na platformie w tym okresie, mogą utracić dostęp do swoich kont i będą proszeni o ponowną rejestrację. Przepraszamy za powstałe niedogodności.

Postępowanie ZP/2501/85/25
Z dnia: 2025-09-26, Termin składania ofert: 2025-10-06 10:00

ŚRODKI DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI


Części postępowania:
  • 1. Środki do utrzymania czystości
  • 2. Papier toaletowy
  • 3. Narzędzia do sprzątania
  • 4. Czyściwo z włókniny
  • 5. Suche chusteczki do zalewania