W dniu 10 października 2025 r. wystąpiła awaria techniczna platformy zakupowej Zamawiającego, która mogła spowodować utrudnienia w dostępie do kont wykonawców, korespondencji oraz ofert złożonych w okresie od 13 sierpnia do 10 października 2025 r. Informujemy, że wszystkie oferty i wiadomości przesłane w tym czasie za pośrednictwem platformy zostały zachowane w bazie danych Zamawiającego. Wykonawcy, którzy rejestrowali się na platformie w tym okresie, mogą utracić dostęp do swoich kont i będą proszeni o ponowną rejestrację. Przepraszamy za powstałe niedogodności.

Postępowanie ZP/2501/129/21
Z dnia: 2021-12-08, Termin składania ofert: 2022-01-05 10:00

Dostarczenie odzieży i obuwia roboczego dla personelu szpitala


Części postępowania:
  • 1. P1. odzież personel pielęgniarski
  • 2. P2. odzież personel medyczny
  • 3. P3. odzież dział higieny, dział żywienia
  • 4. P4. obuwie medyczne