W dniu 10 października 2025 r. wystąpiła awaria techniczna platformy zakupowej Zamawiającego, która mogła spowodować utrudnienia w dostępie do kont wykonawców, korespondencji oraz ofert złożonych w okresie od 13 sierpnia do 10 października 2025 r. Informujemy, że wszystkie oferty i wiadomości przesłane w tym czasie za pośrednictwem platformy zostały zachowane w bazie danych Zamawiającego. Wykonawcy, którzy rejestrowali się na platformie w tym okresie, mogą utracić dostęp do swoich kont i będą proszeni o ponowną rejestrację. Przepraszamy za powstałe niedogodności.

Postępowanie ZP/2501/93/21
Z dnia: 2021-09-09, Termin składania ofert: 2021-09-30 10:00

Dostawa środków czystości.


Części postępowania:
  • 1. P1- Materiały do utrzymania czystości
  • 2. P2- Środki czystości
  • 3. P3- Dezynfekcja powierzchni
  • 4. P4- Myjnia dezynfektor
  • 5. P5- Fumigacja
  • 6. P6- Preparat chlorowy
Załączniki: