W dniu 10 października 2025 r. wystąpiła awaria techniczna platformy zakupowej Zamawiającego, która mogła spowodować utrudnienia w dostępie do kont wykonawców, korespondencji oraz ofert złożonych w okresie od 13 sierpnia do 10 października 2025 r. Informujemy, że wszystkie oferty i wiadomości przesłane w tym czasie za pośrednictwem platformy zostały zachowane w bazie danych Zamawiającego. Wykonawcy, którzy rejestrowali się na platformie w tym okresie, mogą utracić dostęp do swoich kont i będą proszeni o ponowną rejestrację. Przepraszamy za powstałe niedogodności.

Postępowanie ZP/2501/85/23
Z dnia: 2023-09-13, Termin składania ofert: 2023-10-12 10:00

Materiały higieniczne i dezynfekcyjne


Części postępowania:
  • 1. P1-Środki czystości
  • 2. P2-Dezynfekcja powierzchni
  • 3. P3-Fumigacja pomieszczeń
  • 4. P4-Papier toaletowy
  • 5. P5-Narzędzia do sprzątania
  • 6. P6-Czyściwo z włókniny
  • 7. P7-Chusteczki suche do zalewania
Załączniki: