W dniu 10 października 2025 r. wystąpiła awaria techniczna platformy zakupowej Zamawiającego, która mogła spowodować utrudnienia w dostępie do kont wykonawców, korespondencji oraz ofert złożonych w okresie od 13 sierpnia do 10 października 2025 r. Informujemy, że wszystkie oferty i wiadomości przesłane w tym czasie za pośrednictwem platformy zostały zachowane w bazie danych Zamawiającego. Wykonawcy, którzy rejestrowali się na platformie w tym okresie, mogą utracić dostęp do swoich kont i będą proszeni o ponowną rejestrację. Przepraszamy za powstałe niedogodności.

Postępowanie ZP/2501/01/22
Z dnia: 2022-01-21, Termin składania ofert: 2022-02-04 10:00

Kardiowertery oraz stymulatory.


Części postępowania:
  • 1. Kardiowertery
  • 2. Kardiowertery-defibrylatory
  • 3. ICD
  • 4. Stymulatory