W dniu 10 października 2025 r. wystąpiła awaria techniczna platformy zakupowej Zamawiającego, która mogła spowodować utrudnienia w dostępie do kont wykonawców, korespondencji oraz ofert złożonych w okresie od 13 sierpnia do 10 października 2025 r. Informujemy, że wszystkie oferty i wiadomości przesłane w tym czasie za pośrednictwem platformy zostały zachowane w bazie danych Zamawiającego. Wykonawcy, którzy rejestrowali się na platformie w tym okresie, mogą utracić dostęp do swoich kont i będą proszeni o ponowną rejestrację. Przepraszamy za powstałe niedogodności.

Postępowanie ZP/2501/76/25
Z dnia: 2025-09-09, Termin składania ofert: 2025-10-17 10:00

Zakup sprzętu informatycznego, usług i systemów związanych z konkursem Inwestycja D1.1.2 Przyspieszenie procesów transformacji cyfrowej ochrony zdrowia poprzez dalszy rozwój usług cyfrowych w ochronie zdrowia (nr 1)


Części postępowania:
  • 1. Pakiet I Rozbudowa systemu AVXDR
  • 2. Pakiet II - Rozbudowa systemu PACS/RIS dla potrzeb integracji z PUI
  • 3. Pakiet III - Digitalizacja dokumentacji papierowej
  • 4. Pakiet IV - Rozbudowa systemu HIS oraz ucyfrowienie kart informacyjnych
  • 5. Pakiet V- Przebudowa sieci informatycznej wraz z jej segmentacją
Załączniki: